مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-29فرهنگي

بازگشت «هری پاتر» به صحنه تئاتر


نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» یک سال پس از تعطیلی سالن های تئاتر، در قالب یک نمایش تک قسمتی دوباره در تئاتر برادوی روی صحنه می رود.

- نمایش هری پاتر و فرزند نفرین شده یک سال پس از تعطیلی سالن های تئاتر، در قالب یک نمایش تک قسمتی دوباره در تئاتر برادوی روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، نمایش هری پاتر و فرزند نفرین شده که پیش از به صورت دو قسمتی روی صحنه می رفت، پاییز امسال در قالب یک نمایش تک بلیت از تاریخ 16 نوامبر در سالن تئاتر لیریک نیویورک اجرای خود را آغاز خواهد کرد و در ادامه در سانفرانسیسکو و همچنین تورنتوی کانادا نیز به روی صحنه می رود.

هری پاتر و فرزند نفرین شده جدیدترین نمایشی است که قرار است به تئاتر برادوی بازگردد.

پیش از این نمایش های معروفی چون کتاب مورمن ، شیرشاه و شیطان و مرد موسیقی نیز از بازگشت به صحنه تئاتر برادوی خبر داده بودند.

تئاتر برادوی از مارس 2020 و به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و در ماه می امسال اعلام شد این مجموعه سالن های تئاتر می توانند از تاریخ 14 سپتامبر با ظرفیت کامل پذیرای مخاطبان خود باشند.

نمایش هری پاتر و فرزند نفرین شده بر اساس نمایشنامه ای نوشته جی کی لورینگ خالق مجموعه رمان های هری پاتر اجرا می شود و در واقع دنباله ای بر مجموعه اصلی رمان های هری پاتر در دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «هری پاتر» به صحنه تئاتر

بازگشت «هری پاتر» به صحنه تئاتر