مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-29اقتصادي

معرفی بیش از 1500 مددجو و نیازمند البرزی جهت دریافت تسهیلات اشتغال


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 1500 مددجو و نیازمند البرزی جهت دریافت تسهیلات اشتغال به ارزش 80 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شدند.

- ایسنا/البرز معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 1500 مددجو و نیازمند البرزی جهت دریافت تسهیلات اشتغال به ارزش 80 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شدند.

شاهین رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به لزوم ترغیب مددجویان و نیازمندان به حرکت در مسیر اشتغال گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات قرض الحسنه سهم اشتغال بانک ها و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار پرداخت می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 1500 مددجو و نیازمند البرزی جهت دریافت تسهیلات اشتغال به ارزش 80 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شدند.

رضایی با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در توانمندسازی مددجویان و نیازمندان از طریق اشتغال زایی افزود: به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح های خودکفایی، در حال حاضر دوره بازپرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی اشتغال 84 ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از 1500 مددجو و نیازمند البرزی جهت دریافت تسهیلات اشتغال

معرفی بیش از 1500 مددجو و نیازمند البرزی جهت دریافت تسهیلات اشتغال