مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-29سياسي

400 گزارش مردمی از طریق سامانه سجام به دادگستری خراسان جنوبی رسید


400 گزارش مردمی از طریق سامانه سجام به دادگستری خراسان جنوبی رسیده که 81 مورد مربوطه به سه ماهه سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در سند تحول قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمین و هوشمندسازی قوه قضاییه مورد تأکید قرار گرفته و چالش های پیش روی آن نیز مطرح شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: البته موضوع پیشگیری یک کار علمی و فنی و تخصصی است که همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی مرتبط را می طلبد که در خراسان جنوبی این مهم وجود دارد.

وحدانی نیا ادامه داد: ما در سال 99 در راستای پیشگیری از جرائم، کارگروه هایی از جمله شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و … را برگزار کردیم.

پرونده جرم انتخاباتی در خراسان جنوبی نداشتیم وی با اشاره به اینکه ثمره این ستاد، برگزاری انتخاباتی سالم و بدون یک پرونده تخلف انتخاباتی بود، افزود: در سال 99 پروژه مراقب اجتماعی دانش آموزان (نماد) را با همکاری 14 دستگاه و با محوریت آموزش و پرورش در بسیاری از مدارس خراسان جنوبی از جمله 21 مدرسه بیرجند و تمام مدارس درمیان و 6 مدرسه در هر شهرستان برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 گزارش مردمی از طریق سامانه سجام به دادگستری خراسان جنوبی رسید

400 گزارش مردمی از طریق سامانه سجام به دادگستری خراسان جنوبی رسید