مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-29ورزشي

بی توجهی آشکار به سلامت رکابزن المپیکی ایران/ دوچرخه سواران کرونا نمی گیرند؟ + عکس


در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ایران به سلامت ورزشکار المپیکی ایران توجهی نشد و افراد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با او عکس یادگاری گرفتند.

- بی توجهی آشکار به سلامت رکابزن المپیکی ایران/ دوچرخه سواران کرونا نمی گیرند؟ + عکس در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ایران به سلامت ورزشکار المپیکی ایران توجهی نشد و افراد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با او عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ایران در نمک آبرود برگزار شد و نکته قابل توجه در این مسابقات رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی است به گونه ای که مهمانان و افراد حاضر در مسابقه، کاملا نزدیک به هم و بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، عکس یادگاری با رکابزن المپیکی ایران انداختند.

این در شرایطی است که موج جدید کرونا به راه افتاده و حتی امکان انتقال نوع جدید ویروس کرونا که کرونای دلتا نام گرفته، شدیدتر است و از این رو باید پروتکل های بهداشتی هم جدی تر دنبال شود.

ژاپن هم سخت گیری زیادی در مورد کرونا دارد و بارها به صراحت اعلام کرده که اگر تست کرونای ورزشکاری مثبت باشد، اجازه حضور در بازی ها را به آن ورزشکار نمی دهد و در شرایطی که باید از ورزشکاران المپیکی مراقبت زیادی انجام شود تا خدای نکرده مبتلا به کرونا نشوند، در قهرمانی کشور دوچرخه سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی آشکار به سلامت رکابزن المپیکی ایران/ دوچرخه سواران کرونا نمی گیرند؟ + عکس

بی توجهی آشکار به سلامت رکابزن المپیکی ایران/ دوچرخه سواران کرونا نمی گیرند؟ + عکس