مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-29سياسي

آراء شورای شهر بهارستان هنوز ابطال نشده است


عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا اصفهان گفت: نظر برخی دستگاه ها بر ابطال آراء است اما هییت نظارت هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

- با اشاره به نتیجه آرا انتخابات شورای شهر بهارستان اظهار داشت: دستگاه های نظارتی نظرات مختلفی را در این خصوص داشتند که برخی بر ابطال آرا و برخی خواستار تأیید هستند.

وی با بیان اینکه همچنان آرا ء انتخابات شورای شهر بهارستان ابطال نشده است، گفت: نظر برخی دستگاه ها بر ابطال آرا است اما هیئت نظارت هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

تحمیل هزینه ابطال آرا یا ورود افراد نامشروع عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا اصفهان خاطر نشان کرد: مردم باید تابع قانون باشند و نخبگان و احزاب و افراد در چهارچوب قوانین انتخابات حرکت کنند و در هر صورت ابطال آرا هزینه هایی را در بر خواهد داشت اما اگر فردی هم به صورت نامشروع وارد شورای شهر شود به صلاح مردم و شهر نیست.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم توسط مسئولان ذی ربط لحاظ شده است، گفت: مردم اگر در چهارچوب قانون پیش بروند دیگر شاهد چنین نگرانی ها و بی نظمی هایی نخواهیم بود و امیدواریم فرهنگ سلامت در انتخابات را رعایت کنند.

تخلفات انتخابات بهارستان به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پس از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر بهارستان از سوی کانال بهارستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آراء شورای شهر بهارستان هنوز ابطال نشده است

آراء شورای شهر بهارستان هنوز ابطال نشده است