مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-29پزشكي

تمهیدات برگزاری دومین کنکور در کرونا


معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، تمهیدات و پروتکل های بهداشتی برای برگزاری دومین کنکور در شرایط کرونایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهندس محسن فرهادی با اشاره به اینکه امسال تجربه دوم برگزاری کنکور در شرایط کرونایی است، گفت: ما در دومین کنکور در کرونا به سر می بریم، سال قبل همکاری خوبی با نهادهای مرتبط و متقاضیان داشتیم و امسال هم ایرادات و مشکلات و نقاط ضعفی که احتمالا سال گذشته در آزمون مشاهده شد را سعی کردیم برطرف کنیم.

پس از کنکور سراسری برگزاری کنکور ارشد و دکتری را هم خواهیم داشت و در حال همکاری کامل با نهادهای مرتبط همچون وزارت علوم، سازمان سنجش و.

هستیم .

خوشبختانه کنکور سال گذشته در شرایط ایمنی برگزار شد اما امسال با توجه به اینکه شاهد بروز سوش های جدید ویروس کرونا بویژه بریتانیایی هستیم تمهیدات ویژه تری اندیشیده شده است و یکی از تاکیدات اصلی ما برقراری تهویه مناسب است .

وی افزود: جانمایی ها با بازرسی های مشترک انجام شده است و بازرسان بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی با عوامل و برگزار کنندگان سازمان سنجش در استان ها همکاری لازم را انجام دادند و امیدواریم این جانمایی ها مشکل تهویه را به حداقل ممکن برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات برگزاری دومین کنکور در کرونا

تمهیدات برگزاری دومین کنکور در کرونا