مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-29اقتصادي

رشد 2400 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی


 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد  نزدیک به 2400 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی استان را شاهد بودیم.

-  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد رشد 2400 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد  نزدیک به 2400 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی استان را شاهد بودیم.

فروغ فاریابی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به بازگشایی مرزها و انجام ترانزیت کالا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شاهد رشد چشمگیر تناژ ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای استان هستیم.

فاریابی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 108 هزار تن تناژ ترانزیت ورودی و نزدیک به 91 هزار تن تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی استان انجام گرفته که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته به ترتیب بالغ بر 665 و نزدیک به 2400 درصد رشد داشته است.

وی افزود : بیشترین رشد تناژ ترانزیت خروجی در بین پایانه های مرزی متعلق به پایانه مرزی بازرگان با افزون بر 81 هزار تن و رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2400 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

رشد 2400 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی