مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-29پزشكي

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر با سرعت ادامه دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روند ایمن سازی جامعه با تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر با سرعت ادامه دارد.

- اظهار داشت: 42 هزار و 71 نفر در استان بوشهر تا دیروز واکسن کووید 19 دریافت کرده اند که از این تعداد 17 هزار و 160 نفر تا الان هر دو دوز را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: بقیه افرادی که دوز اول واکسن را دریافت کرده اند نیز با فرا رسیدن زمان دریافت دوز دوم حتماً با آنها برای دریافت دوز دوم واکسن تماس گرفته می شود.

خواجه ییان با تأکید بر اینکه روند ایمن سازی نوبت دوم واکسن را برای استان بوشهر دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده واکسیناسیون گروه های سنی اولویت دار بر اساس سند ملی واکسیناسیون را شروع خواهیم کرد تصریح کرد: از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رسانه ها زمان دقیق برای واکسیناسیون گروه های جدید اعلام می شود و ضمناً با گروه های هدف نیز تماس گرفته می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه خواهشمندیم فعلاً گروه های سنی زیر 70 سال برای دریافت واکسن مراجعه نکنند گفت: در حال حاضر تمام افرادی که بالای 70 سال هستند اگر جامانده باشند واکسن نوبت اول را دریافت خواهند کرد و اگر واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند، واکسیناسیون نوبت دوم آنها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر با سرعت ادامه دارد

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر با سرعت ادامه دارد