مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-29بين الملل

بایدن با همتای کلمبیایی درباره حمله به بالگرد او و ونزوئلا رایزنی کرد


جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با «ایوان دوکه» همتای کلمبیایی، درباره مسائلی از قبیل حمله ادعایی به بالگرد حامل او در نزدیکی مرز ونزوئلا صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه خبرساز شدن ادعای مقام های کلمبیایی درباره حمله به بالگرد حامل رییس جمهور در نزدیکی مرز ونزوئلا، رییس جمهور ونزوئلا درباره پناه دادن به شورشیان مسلح کلمبیایی اتهام زنی کرده اما کاراکاس این اتهامات را بی اساس خوانده و اعلام کرده دولت ایوان دوکه در حال حمایت از شبه نظامیان برای حمله به ونزوئلا بوده است.

خبرگزاری آناتولی در گزارشی درباره تماس تلفنی دیر هنگام بایدن با دوکه نوشت: تماس تلفنی بین رهبران (آمریکا و کلمبیا) بعد از گذشت پنج ماه از مراسم تحلیف بایدن انجام شد و این موضوع بسیاری را به این نتیجه رساند که این متحد نزدیک ایالات متحده در منطقه از حمایت واشنگتن برخوردار نیست .

در بیانیه کاخ سفید درباره تماس تلفنی روسای جمهور آمریکا و کلمبیا آمده است: رییس جمهور جو بایدن امروز با ایوان دوکه رییس جمهور کلمبیا برای ابراز حمایت ایالات متحده متعاقب حمله جمعه هفته گذشته بالگرد ریاست جمهوری کلمبیا صحبت کرد .

در این بیانیه تصریح شد: رییس جمهور (آمریکا) بار دیگر بر مشارکت پایدار بین ایالات متحده و کلمبیا تاکید کرد و به حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن با همتای کلمبیایی درباره حمله به بالگرد او و ونزوئلا رایزنی کرد

بایدن با همتای کلمبیایی درباره حمله به بالگرد او و ونزوئلا رایزنی کرد