مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-29سياسي

لزوم افزایش فعالیت خیران در دانشگاه های کشور


معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید ظرفیت فعالیت خیران را در دانشگاه ها و حوزه آموزش عالی کشور بیشتر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدتقی نظرپور امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار کرد: بخش زیادی از مجموعه اقدامات در رفسنجان و دانشگاه توسط خیران بوده و ما هم باید کمک کنیم فعالیت خیران و سایر فعالیت ها به نتیجه مثبت برسد و این ظرفیت را در دانشگاه ها و حوزه آموزش عالی کشور بیشتر کنیم.

معاون اداری مالی انجام شده و بحث همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی مد نظر است.

نظرپور گفت: اگرچه درآمد اختصاصی دانشگاه های کشور 30 درصد است، اعتبارات آموزش عالی در 1400 حدود 20 هزار میلیارد تومان است که 7 هزار میلیارد تومان درآمد اختصاصی دانشگاه ها است، درآمد اختصاصی دانشگاه ها در برخی فعالیت های دانشگاه ها کم نشده که بیشتر شده و باید به سمت نسل 4 پیش برویم.

نظرپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه برخی دانشگاه ها برنامه متنوع در این حوزه ها را دارند و چشم اندازی مشخص کردند تا دانشگاه بر اساس 5 سال به کجا برسد.

وی تصریح کرد: درآمد عمومی دانشگاه باید هزینه شود ولی درآمد اختصاصی دانشگاه بر عهده مدیریت و اعضای هیأت علمی دانشگاه است که این بخش باید فعال تر شود و انتظار می رود اگر هیأت رییسه در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش فعالیت خیران در دانشگاه های کشور

لزوم افزایش فعالیت خیران در دانشگاه های کشور