مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-29سياسي

خوابگاه موقوفه پسرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد


خوابگاه موقوفه پسرانه دکتر حسین ناصر الاسلامی با حضور معاون فرهنگی و سرپرست سازمان امور دانشجویان و رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوابگاه موقوفه پسرانه دکتر حسین ناصرالاسلامی در زمینی به مساحت هزار و 100 متر مربع، در 7 طبقه و 42 واحد ساخته شده و در این خوابگاه پسرانه قرار است 400 دانشجوی دوره دکتری ساکن شوند.

دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح این خوابگاه گفت: از ابتدای مسئولیت خود موضوع خوابگاه های دانشجویی را اولویت خود قرار داده ام.

وی افزود: در این راستا برنامه راهبردی برای تعمیر، بازسازی و ساخت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه تدوین شد و براساس این برنامه راهبردی، ساخت و بازسازی خوابگاه های دانشگاه انجام شد.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه جز دانشجویان با استعداد هستند بنابراین برای ارتقا علمی آنها باید زیرساخت های لازم از جمله خوابگاه ها توسعه یابند.

دکتر معتمدی خاطرنشان کرد: در ابتدای فعالیت من در دانشگاه در برخی اتاق های بزرگ خوابگاه های این دانشگاه 10 تا 15 دانشجو سکونت داشتند که امروز تعداد نفرات خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه به استاندارد رسیده چراکه خوابگاه های این دانشگاه توسعه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه موقوفه پسرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

خوابگاه موقوفه پسرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد