مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-29اجتماعي

هشترود در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است


این شهرستان در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است و اداره آموزش و پرورش باید این خسران را با سوق دادن دانش آموزان به رشته های مورد نیاز در سطح شهرستان، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: این شهرستان در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است و اداره آموزش و پرورش باید این خسران را با سوق دادن دانش آموزان به رشته های مورد نیاز در سطح شهرستان، جبران کند.

امین امینیان در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش هشترود و بخش نظرکهریز که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش هشترود برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنکور سالجاری بر خلاف سال های گذشته بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است، همه مسائل بهداشتی و امنیتی باید به بهترین نحو رعایت شود تا مشکلی برای کنکوری ها به وجود نیاید.

وی همچنین با انتقاد از اجرایی شدن طرح شهاب در وزارت آموزش و پرورش که منجر به ایجاد فاصله طبقاتی در بین دانش آموزان می شود، گفت: این طرح از همه جوانب بر علیه اکثر دانش آموزان است و باعث بروز مشکلات آموزشی برای آنها می شود.

بخشدار نظرکهریز نیز در این جلسه نیز با اشاره به آغاز به کار مدارس به صورت حضوری از مهر ماه، گفت: با توجه به شرکت کردن دانش آموزان بخش نظرکهریز در آزمون کنکور که در شهر هشترود برگزار خواهد شد مسئولان پلیس راه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشترود در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است

هشترود در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است