مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-29سياسي

دیگر چیزی به اسم تونل انتقال آب بهشت آباد نداریم


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر چیزی به اسم تونل انتقال آب بهشت آباد نخواهیم داشت، گفت: با پیگیری های انجام شده، حداقل فعلا احداث چنین تونلی منتفی و تعطیل شده است؛ - ایسنا/خوزستان یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر چیزی به اسم تونل انتقال آب بهشت آباد نخواهیم داشت، گفت: با پیگیری های انجام شده، حداقل فعلا احداث چنین تونلی منتفی و تعطیل شده است؛ این طرح حتی تا مرحله تامین اعتبار پیش رفته بود که خوشبختانه مانع آن شدیم.

علیرضا ورناصری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه تونل انتقال آب بهشت آباد اظهار کرد: به دنبال تلاش های فراوان و رایزنی های نمایندگان استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، خوشبختانه بحث احداث تونل بهشت آباد متوقف شده است و فعلا در این زمینه هیچ اقدامی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح احداث تونل بهشت آباد دو مشکل اساسی داشت، افزود: این طرح تاییدیه زیست محیطی ندارد و سازمان حفاظت محیط زیست کلا مخالف اجرای این طرح است.

همچنین در این طرح مباحث مربوط به حق آبه استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در پایین دست، دیده نشده بود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از یک سال پیش با اقدام هماهنگ شده میان مجمع نمایندگان این دو استان و پیگیری از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر چیزی به اسم تونل انتقال آب بهشت آباد نداریم

دیگر چیزی به اسم تونل انتقال آب بهشت آباد نداریم