مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-29سياسي

پژمانفر: دغدغه مدارس غیرانتفاعی فراتر از تغییر عنوان است


رییس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از روش های آموزشی غیربومی و شفاف نبودن حداقل و حداکثر شهریه های پرداختی از مسائل مدارس غیرانتفاعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- رییس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از روش های آموزشی غیربومی و شفاف نبودن حداقل و حداکثر شهریه های پرداختی از مسائل مدارس غیرانتفاعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی در اخطاری با استناد به اصل 30 قانون اساسی بیان کرد: براساس این اصل دولت موظف است وسائل آموزش و پرورش رایگان را برای همه تا پایان دوره متوسطه فراهم کند.

اما روزی در این کشور با توجه به این که برخی اعتقاد داشتند با کمک اولیا می توانند بخشی از مساله ی آموزش کشور را حل کرد مدارسی تحت عنوان مدارس غیرانتفاعی ایجاد شد، اما این مدارس نیز با مسائل و مشکلاتی روبرو هستند و در این طرح به مساله اصلی مدارس غیرانتفاعی پرداخت نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مسائل این مدارس تنوع در روش های آموزشی است که بخشی به صورت دربست از کشورهای غربی وارد شده و بدون بومی سازی در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: دغدغه مدارس غیرانتفاعی فراتر از تغییر عنوان است

پژمانفر: دغدغه مدارس غیرانتفاعی فراتر از تغییر عنوان است