مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-29اقتصادي

ایستگاه آتش نشانی شهر وحدت به بهره برداری رسید


ایستگاه شماره 108 آتش نشانی در شهرک وحدت فردیس با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان احداث شد و صبح امروز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس، در حاشیه بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی فردیس، گفت: ایستگاه شماره 108 آتش نشانی شهرک وحدت به همت معاونت و کارکنان حوزه عمران و امور زیربنایی شهرداری فردیس به مساحت یک هزار و  300 متر مربع، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان در  مدت 6 ماه احداث و امروز به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر ضرورت احداث این ایستگاه با توجه به جمعیت شهرک وحدت و تسریع در خدمت رسانی به ساکنان این منطقه، افزود: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهرک وحدت،  نبود ایستگاه مستقل در این منطقه همواره از دغدغه های مدیریت شهری بوده است بنابراین ایستگاه 108 شهرک وحدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان احداث شده است.

امیری افزایش تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در جهت ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهروندان  را از جمله اولویت های شهرداری دانست.

در ادامه حسین عاشوری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس نیز با بیان اینکه بهره برداری ایستگاه 108 آنش نشانی در شهرک وحدت از ضرورت های مورد نیاز  سازمان آتش نشانی بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آتش نشانی شهر وحدت به بهره برداری رسید

ایستگاه آتش نشانی شهر وحدت به بهره برداری رسید