مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-29سياسي

مردم از ناکارآمدی و سوءتدبیرها آسیب دیده اند/ دولت از پرداختن به حواشی پرهیز کند


حجت الاسلام و دوازدهم هشت سال کشور را معطل اتفاقاتی خارج از اراده خود کرده بود، بیان کرد: این دولت ها شرایط را وابسته به خارج از کشور، دشمن و اراده دشمنان نگه داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این هشت سال کشور رها شده بود، بیان کرد: در دولت سیزدهم اولویت باید گرانی و بیکاری باشد، چرا که این موضوعات به شدت به مردم آسیب زده است.

 شجاعی با بیان اینکه در این هشت سال هر روز گرانی و بیکاری بدتر شده است، بیان کرد: آیت الله رییسی برای این موضوعات برنامه دارد.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت قبلی اعتقادی به استعدادهای طبیعی و انسانی نداشت، ادامه داد: دولت بعدی باید به این استعداد بها دهد تا مردم وارد عرصه شوند و دولت تسهیل گر باشد و تولید رونق پیدا کرده و بیکاری کاهش یافته و گرانی کنترل شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت های کشورهای همسایه و اسلامی و مستضعف در بهبود شرایط اشتغال موثر است و بازار بسیار بزرگی ایجاد می کند، عنوان کرد: این بازار می تواند زنده کننده تولید باشد و این در حالی است که این سه بازار بزرگ در دولت قبل به فراموشی سپرده شده بودند.

شجاعی با اشاره به اینکه انتظار ما از دولت این است که از پرداختن به حواشی پرهیز کنند، بیان کرد: در شرایطی که مردم ما آسیب دیده از ناکارآمدی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از ناکارآمدی و سوءتدبیرها آسیب دیده اند/ دولت از پرداختن به حواشی پرهیز کند

مردم از ناکارآمدی و سوءتدبیرها آسیب دیده اند/ دولت از پرداختن به حواشی پرهیز کند