مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-29ورزشي

ساکنان مناطق محروم، قم گردی کردند


مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: در سال جاری 10 تور قم گردی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رایگان برای ساکنان مناطق محروم این استان به اجرا گذاشته شد.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: در سال جاری 10 تور قم گردی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رایگان برای ساکنان مناطق محروم این استان به اجرا گذاشته شد.

ابوالقاسم مقیمی در خصوص مهم ترین وظایف سازمان متبوع خود اظهار داشت: این سازمان در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش فعالیت های گسترده ای در سطح شهر در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و ایجاد شورونشاط اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه بخش های تخصصی مانند امر به معروف و حجاب و عفاف که در حوزه فرهنگی موثر است جز ماموریت های کاری این سازمان است گفت: در مراسم ها و ایام الله ها نیز به طور ویژه در سطح شهر برنامه های متنوعی برگزار می شود و آنچه وظیفه سازمان به شمار می رود ایجاد فضای پرشور و نشاط در حوزه فرهنگ و هنر و ورزش در بخش های عمومی برای شهروندان است تا بتوانند فضای مناسبی را در زندگی و زیست شهری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم بیان داشت: بخشی از اجرای برنامه های مختلف در حوزه تبلیغات شهری را نیز این سازمان بر عهده دارد و به ویژه به تازگی در دهه کرامت و دوران انتخابات تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان مناطق محروم، قم گردی کردند

ساکنان مناطق محروم، قم گردی کردند