مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-29سياسي

طنین صدای دلنشین یک دولت برای یک ملت؛ «ماسک ها را بردارید»


آخرین بار که طنین صدای خوش زندگی وخبرهای خوب، از سوی دولت ها در ایران شنیده شد چه زمانی بوده است؟ آیا کسی به یاد دارد؟ - طنین صدای دلنشین یک دولت برای یک ملت؛ ماسک ها را بردارید آخرین بار که طنین صدای خوش زندگی وخبرهای خوب، از سوی دولت ها در ایران شنیده شد چه زمانی بوده است؟ آیا کسی به یاد دارد؟ عصر ایران؛ سجادبهزادی- حالا کشور جزیره ای ایسلند، اولین کشور اروپایی نام گرفته که تمام محدودیت های کرونایی خود را برداشته است.

87 درصد از ایسلندی ها اولین دز از واکسن کووید را دریافت کرده اند و وزیر بهداشت این کشور اعلام کرد قانون زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی رفع می شود.

مقامات بهداشتی و رییس جمهور آمریکا نیز مدتی پیش اعلام کردند افراد کاملا واکسینه شده می توانند با خیال راحت و بدون پوشش ماسک بیرون رفته و یکدیگر را ملاقات کنند و فقط در صورت شرکت در اماکن بسیار شلوغ باید ماسک بزنند.

به دلیل طرح موفق واکسینه کردن علیه ویروس کرونا در اسراییل، این کشورنیز قانون اجباری پوشیدن ماسک صورت در فضاهای باز را لغو و مدارس را به طور کامل باز کرد.

دولت عربستان نیز اعلام کرد زمان لغو تعلیق سفر شهروندان این کشور و بازگشایی کامل گذرگاه‎های زمینی، دریایی و هوایی فرا رسیده است وشهروندان اجازه سفر به خارج از کشور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین صدای دلنشین یک دولت برای یک ملت؛ «ماسک ها را بردارید»

طنین صدای دلنشین یک دولت برای یک ملت؛ «ماسک ها را بردارید»