مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-29اجتماعي

نگاهی متفاوت به ترمز بریدن اتوبوس خبرنگاران و سربازان


در بسیاری از مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین، اپراتورهای تست کننده خودروهای سنگین، دانش و تخصص لازم را جهت استفاده بهینه از امکانات تست های مکانیزه را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، وحید نوروزی، شهردار سابق منطقه 18 و مدیرعامل اسبق ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در مطلبی نوشت: در خبرگزاری ایسنا و در خصوص علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان معلم، از قول آقای خادمی زاده، رییس هیات مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان نکاتی را خواندم که جالب بود.

ایشان گفته اند در ایران، لنت ترمز را با مقوا می سازند.

پروفیل های به کار رفته در برخی اتوبوس ها، نقطه جوش ها و نقطه اتصالات هیچ کدام استاندارد را ندارند.

کمربندهایی را که پلیس راه بر داشتن آن اصرار می کند، دو نقطه ای است و در هواپیما برای افت از آن استفاده می شود، در حالی که باید از کمربندهای سه نقطه ای در اتوبوس ها استفاده کرد و در نهایت گفته اند در معاینه فنی ها، لاستیک و شیشه اتوبوس را چک می کنند و مدیرفنی پشت اتوبوس نمی نشیند و ترمز آن را تست نمی کند.

بعنوان کسی که حدود سه سال مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران بودم و حدود ده سال هم عضو هییت مدیره آنجا بودم با مشورتی که با همکاران سابقم داشتم چند نکته را در خصوص معاینه فنی خودروهای سنگین و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی متفاوت به ترمز بریدن اتوبوس خبرنگاران و سربازان

نگاهی متفاوت به ترمز بریدن اتوبوس خبرنگاران و سربازان