مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-28اقتصادي

خروج هرگونه محموله کاه و کلش از کرمانشاه ممنوع شد


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، با اشاره به مشکلات عشایر استان در تامین علوفه دام هایشان، خروج هرگونه محموله کاه و کلش از استان را ممنوع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه امسال یکی از کم بارش ترین سال های یک دهه اخیر است، اظهار کرد: با توجه به شیوه زندگی، کوچ نشینی، دامپروری و نوع معیشت بخشی از جمعیت استان که تحت تاثیر شرایط اقلیمی بوده، کاهش بارندگی ها پیامدهایی منفی را برای زندگی آنها به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: کمبود بارندگی ها به شدت میزان پوشش گیاهی و مرتعی مناطق استقرار این جمعیت را کاهش داده تا جایی که طبق آمارها حداقل 120 هزار تن تولید علوفه در مراتع و زیر اشکوب جنگل های استان کاهش پیدا کرده که در نهایت می تواند به از بین رفتن دامداری در و افزایش بی رویه قیمت دام در استان نیز منتهی شود.

دادستان کرمانشاه افزود: در این راستا حسب گزارش های واصله کاه و کلش در سطح استان با قیمت های نامتعارف خریداری شده و به استان خارج می شود که این موضوع موجبات بروز مشکلات متعددی را برای دامداران به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: بنابراین، تعدادی از افراد غیر بومی از استان های دیگر با استفاده از دستگاههای مخصوص و ادوات پیشرفته کاه و کلش پس چر مزارع کشاورزی استان را در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج هرگونه محموله کاه و کلش از کرمانشاه ممنوع شد

خروج هرگونه محموله کاه و کلش از کرمانشاه ممنوع شد