مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-28اقتصادي

100 میلیارد تومان برای نوسازی شبکه آب گرگان نیاز است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: به سبب فرسودگی حدود 18 درصد آب در شبکه به هدر می رود که برای نوسازی آن، فقط در گرگان حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ، بهزاد هرمزی شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: در حال حاضر 47 درصد از مشترکان گلستانی بیش از الگو، آب مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: استاندارد مصرف ماهیانه هر مشترک، 15 مترمکعب است و در گلستان مشترکانی هستند که کمتر از پنج مترمکعب و مشترکانی هم بیش از 60 مترمکعب مصرف داشته اند.

وی با بیان اینکه مشترکان کم مصرف از پرداخت هرگونه وجه، معاف می شوند، گفت: طرح ملی آب امید در راستای کاهش 10 درصدی پرمصرف و بدمصرف ها اجرایی می شود.

هرمزی ادامه داد: 35 هزار حلقه چاه در استان وجود دارد که تنها 600 حلقه برای شرب شهر و روستا استفاده شده و بقیه برای مصارف کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با اشاره به افزایش دما و کاهش نزولات جوی، افزود: مردم باید مصارف غیرضرور همچون (شستشوی خودرو، حیاط، آبیاری باغچه ها و غیره) را متوقف کنند.

وی در خصوص فرسودگی شبکه آب هم گفت: به سبب فرسودگی شبکه، حدود 18 درصد، هدررفت آب داریم که برای نوسازی شبکه، فقط در گرگان حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان برای نوسازی شبکه آب گرگان نیاز است

100 میلیارد تومان برای نوسازی شبکه آب گرگان نیاز است