مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 22:102021-06-28ورزشي

فوتبال ایران؛ میانبر خارجی ها برای ورود به بهشت!


فوتبالیست ها و مربیان خارجی در مقاطع مختلفی با حضور در ایران و شکایت علیه تیم های خود در فیفا، مبالغ هنگفتی را از ایرانی ها دریافت کرده و بعد از آن تا چندین سال بیکار بوده اند و علاقه ای به کار کردن نداشتند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ چند هفته پیش دادگاه داوری ورزش حکم محکومیت پرسپولیس در فیفا مبنی بر پرداخت 580 هزار دلار به اضافه 5٪ سود سالیانه به گابریل کالدرون را تایید کرد.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این محکومیت اعلام کرد که از ابتدا هم به مشروعیت این حکم واقف بوده و صرفا برای خرید زمان بیشتر، خواستار تجدیدنظر در حکم اولیه شده بودند و حالا هم موفق به پرداخت این غرامت نشده است.

به این ترتیب گابریل کالدرون اولین نفر از سه پرونده سریالی جدایی مربیان خارجی از فوتبال ایران در سال 98 است که ظرف هفته های آینده مطالبات خود را دریافت خواهد کرد و به خاطر حدود پنج، شش ماه کار کردن در ایران، می تواند به اندازه دو، سه سال به استراحت بپردازد.

البته با توجه به اینکه پؤسولیس نتوانست این مبلغ را مهیا کند حالا باید منتظر جریمه باشد اما به هرشکل کالدرون به پولش می رسد! دادگاه پرونده مارک ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال برگزار شد و حالادادگاه پرونده آندره آ استراماچونی علیه استقلال در دادگاه داوری ورزش برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ایران؛ میانبر خارجی ها برای ورود به بهشت!

فوتبال ایران؛ میانبر خارجی ها برای ورود به بهشت!