مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 20:052021-06-28فرهنگي

شکایت سازمان سینمایی از «ساترا»/ «زخم کاری» متوقف می شود؟


درحالی که این روزها واکنش ها به آخرین ساخته محمدحسین مهدویان به اوج خود رسیده، شنیده شده که سازمان سینمایی از «ساترا» بابت محتوای «زخم کاری» شکایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار نوید محمدزاده بازیگر سریال قورباغه خوش نیامد و پس از اظهارنظری که در این باره داشت، موجی از انتقادات روانه اش شد تا در نهایت حرفش را پس بگیرد.

حالا این بار شنیده شده که سازمان سینمایی از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)  بابت محتوای سریال زخم کاری شکایت کرده و خواستار توقف پخش این سریال است.

گفته می شود صحنه های مربوط به سیگار کشیدن مالک، نمایش استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکی در بخش هایی از سریال از جمله موارد اعتراضی سازمان سینمایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان جدیدترین محصول ساخته شده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی پور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی پور و مه یاس پازوکی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث بازیگران زخم کاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت سازمان سینمایی از «ساترا»/ «زخم کاری» متوقف می شود؟

شکایت سازمان سینمایی از «ساترا»/ «زخم کاری» متوقف می شود؟