مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 19:052021-06-28سياسي

مشارکت 62 درصدی مردم دیواندره در انتخابات لبیک به رهبری بود


امام جمعه دیواندره به مشارکت حدود 62 درصدی مردم شهرستان دیواندره در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفتند و با مشارکت حداکثری در انتخابات جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیواندره، ماموستا جلال مرادی شامگاه دوشنبه در نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با روحانیون بخش زرینه، اظهار کرد: روحانیون و امام جمعه و جماعت فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر و محله است.

وی تصریح کرد: بدبختی شرق و غرب در این است که رهبر دینی ندارند که ما به خود می بالیم رهبر فرزانه ای همچون امام خامنه ای داریم که وحدت بین مذاهب را به عنوان یک منشور اخلاقی از اوجب واجبات به همه ملت ایران از تشیع و تسنن تاکید فرموده اند.

امام جمعه دیواندره افزود: معظم له بارها فرموده اند که هر حلقومی که صدای وحدت از آن بیرون بیاید حلقوم قرآنی و هر حنجره ای که از آن صدای تفرقه بیرون بیاید، شیطانی است.

وی به مشارکت حدود 62 درصدی مردم دیواندره پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفتند و با مشارکت حداکثری در انتخابات جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

وی اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در کردستان در مدت 8 ماهه حضور خود در کردستان نگاه ویژه ای به مردم به ویژه روحانیون داشته اند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 62 درصدی مردم دیواندره در انتخابات لبیک به رهبری بود

مشارکت 62 درصدی مردم دیواندره در انتخابات لبیک به رهبری بود