مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 19:002021-06-28سياسي

آمار تخلفات قوه قضاییه کاهش چشمگیری داشته است/ کار شفاف سازی را آغاز کرده ایم


اکنون می توانم ادعا کنم در قوه قضاییه هیچ کس از متخلف درون دستگاهی حمایت نمی کند و آمار تخلفات مجموعه ما کاهش چشمگیری داشته است .

- به نقل از صداوسیما، غلامحسین اسماعیلی در برنامه تیتر امشب هفتم تیرماه در شبکه خبر با اشاره به دیدار امروز مسئولان دستگاه قضا با رهبر انقلاب به مناسب هفته قوه قضاییه گفت: لبخند رضایت رهبر انقلاب از تلاش های قوه قضاییه در دو سال گذشته موجب شد امروز، روز خیلی خیلی خوب ما باشد.

همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، دستگاه قضا امید را به مردم بازگرداند، اما همیشه فکر می کنیم با نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم تا روند کارمان کند نشود.

اسماعیلی با اشاره به مبارزه با مفسدین در قوه قضاییه افزود: مهمتر از مبارزه با مفسدین، مبارزه با فساد است که باید از قوه مجریه، با راهکار شفاف سازی آغاز شود.

البته در قوه قضاییه کار شفاف سازی را آغاز کرده ایم.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اقدامات این قوه در کاهش زندانیان، استفاده از فناوری اطلاعات را یکی از مهمترین عوامل تحول در دستگاه قضا دانست و گفت: مهمترین شاخص تغییر رویه دادرسی استفاده حداکثری از فناوری های نوین است.

به طوری که در این دوره بیشترین توسعه فناوری های نوین را در قوه قضاییه داشتیم، برای مثال برخی دادگاه ها به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تخلفات قوه قضاییه کاهش چشمگیری داشته است/ کار شفاف سازی را آغاز کرده ایم

آمار تخلفات قوه قضاییه کاهش چشمگیری داشته است/ کار شفاف سازی را آغاز کرده ایم