مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 18:002021-06-28سياسي

دبیرکل نُجَباء: حرف آخر را در میدان جنگ می زنیم


دبیرکل نجباء عراق با دعوت از کلیه دستگاه های نظامی برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به اشغالگران شرور وعده داد که مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می زند و عراق را سربلند می کند.

- دبیرکل نجباء عراق با دعوت از کلیه دستگاه های نظامی برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به اشغالگران شرور وعده داد که مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می زند و عراق را سربلند می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی رزمندگان تیپ 14 الحشد الشعبی را فرزندان سیدالشهداء علیه السلام خواند و تصریح کرد: هدف قرار دادن این مرزبانان مجاهد، ثابت کرد که دولت خرفت آمریکا دنباله رو همان دولت نادان سابق است.

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به اینکه سیاست شرارت بار و مداخله دزدانه در سرنوشت ملت ها جزو سرشت شیطان بزرگ است، ادامه داد: اشغالگران شرور بدانند که شهادت، مسیر ماست و ما کفن پوش برای نبرد بزرگ، غسل شهادت کرده ایم.

وی راهکار سیاسی برای اخراج اشغالگران را شکست خورده توصیف کرد و خطاب به دشمن آمریکایی افزود: تا آزادی کامل عراق از شر شما عقب نشینی نخواهیم کرد، کوتاه نخواهیم آمد و به هر حمله، پاسخ دوبرابری خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل نُجَباء: حرف آخر را در میدان جنگ می زنیم

دبیرکل نُجَباء: حرف آخر را در میدان جنگ می زنیم