مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 17:402021-06-28اقتصادي

شناسایی و کشف مزرعه استخراج رمزارز در غرب مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی و کشف یک مزرعه استخراج رمز ارز در یک واحد صنعتی محور غرب مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: در گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد یک مزرعه استخراج رمز ارز در یک واحد صنعتی محور غرب مشهد شناسایی شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در بازرسی این واحد صنعتی تعداد 33 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر ) به ارزش تقریبی بیش از پنج میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه بازرسان این سازمان با هماهنگی قضایی، دستگاه های کشف شده را به سازمان اموال تملیکی منتقل کردند، ابراز کرد: در این راستا بازرسان برای فرد متخلف پرونده گزارش بازرسی تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بیاتی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف مزرعه استخراج رمزارز در غرب مشهد

شناسایی و کشف مزرعه استخراج رمزارز در غرب مشهد