مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 16:402021-06-28بين الملل

آمریکا: حمله در مرز سوریه و عراق به دستور جو بایدن بود


آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا حمله جنگنده های کشورش به منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق را ضروری، مناسب و آگاهانه خواند و مدعی شد این حملات به منظور کاستن از خطرات تشدید تنش ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بلینکن که در رم به سر می برد، در واکنش به حملات شب گذشته جنگنده های هوایی کشورش به مواضع نیروهای مقاومت در منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق مدعی شد: این اقدام در دفاع از خود برای جلوگیری از حملات بعدی انجام شد، وی ادعا کرد که این حملات پیام بسیار مهم و قوی ارسال می کند و امیدوارم که شنیده شود و مانع از اقدامات آینده شود.

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: فکر می کنم با اقدامات انجام شده در شب گذشته قاطعانه نشان داده ایم که رییس جمهوری آمادگی کامل دارد برای محافظت از منافع آمریکا، مردم و کارکنان خود بطور مناسب و سنجیده عمل کند.

پنتاگون بامداد دوشنبه با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله جنگنده های خود به مواضعی در منطقه بوکمال در مرز عراق و سوریه را پذیرفت.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد جنگنده های این کشور به دستور جو بایدن حملات دقیقی را به مواضع شبه نظامیان در بوکمال در مرز سوریه و عراق انجام داده اند.

شبکه الاخباریه سوریه بامداد دوشنبه، از حمله هوایی به اطراف شهر البوکمال استان دیرالزور در مرز این کشور با عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: حمله در مرز سوریه و عراق به دستور جو بایدن بود

آمریکا: حمله در مرز سوریه و عراق به دستور جو بایدن بود