مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-28سياسي

بازدید مسؤولان قضایی دادگستری تهران از زندان ها


ندامتگاه های مختلف تهران به مناسبت هفته قوه قضاییه به صورت ویژه مورد بازدید مسؤولان قضایی دادگستری کل استان تهران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری تهران مطابق تأکید ریاست چهره به چهره با مسؤولان قضایی دادگستری استان تهران دیدار و ضمن بیان مشکلات، تقاضا و درخواست های خود را جهت رسیدگی و صدور دستور لازم در چارچوب قوانین تقدیم مقام های قضایی کردند.

مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری کل استان تهران در نشست جمع بندی که پس از این بازدید ها در محل سالن جلسات زندان اوین برگزار شد، گفت: اخلاق خوش و پاسخگویی موثر باید مورد نظر باشد.

وی با اشاره به نتایج خوب کارگروه جهادی پایش زندانیان گفت: پایش و اشتغال باید در اولویت باشد و ضروری است طرح طبقه بندی زندانیان به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران میزان رعایت پروتکل های بهداشتی داخل زندان را قابل تقدیر دانست و تأکید کرد: حفظ سلامت زندانیان باید مستمراً در نظر گرفته و به آن با حساسیت خاصی توجه شود.

ستایشی بازدید های برنامه ای در طی سال را مناسب دانست و افزود: در کنار آن، بازدید های از پیش اعلام نشده و خارج از برنامه نیز باید در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسؤولان قضایی دادگستری تهران از زندان ها

بازدید مسؤولان قضایی دادگستری تهران از زندان ها