مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:102021-06-28سياسي

مدعیان حقوق بشر حق مردم مظلوم را پایمال کردند


رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: کشور آمریکا مدعی حافظ حقوق بین الملل است این درحالی است که مدارکی در دسترس هست که نشان می دهد آمریکا یکی از کشورهای است که حقوق مردم جهانیان را پایمال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام آقایی در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی 7 تیر ماه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: کشور آمریکا مدعی حافظ حقوق بین الملل است این درحالی است که مدارکی  در دسترس هست که نشان میدهد آمریکا یکی از کشورهای است که حقوق مردم  را پایمال کرده است.

وی ادامه داد: پنج هزار نفر زخمی در شهرستان سردشت به خاطر موشک های شیمیایی غربی ها در زمان جنگ وجود داردحال باید پرسید که مدعیان حقوق بشر چرادر این فاجعه عظیم از این مردم مظلوم سردشت حمایت نکرد.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی  تأکیدکرد: در قضیه حقوق بشر، نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهکار نیست بلکه طلبکار است بنابراین دشمنان و امپراتوری اروپایی و غربی با ابزارهای رسانه چنان کرده اند که ایران در جهان بین الملل به عنوان بدهکار شناخته شود.

وی یاد آور شد: آمریکایی که مدعی حافظ حقوق بشر است به جای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رژیم غاصب کودک کش رژیم صهیونسیتی حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان حقوق بشر حق مردم مظلوم را پایمال کردند

مدعیان حقوق بشر حق مردم مظلوم را پایمال کردند