مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-28سياسي

دادستان چالوس: تشکیل پرونده برای 21 نفر به اتهام خرید و فروش رای


افراد در روز رای گیری مبادرت به خرید و فروش رای برای نامزدهای شورا می کردند.

- افراد در روز رای گیری مبادرت به خرید و فروش رای برای نامزدهای شورا می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب چالوس مازندران از تشکیل پرونده برای 21 نفر به اتهام خرید و فروش رای در انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان این پرونده بزودی محاکمه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، عبدالکریم خطیب روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگاران افزود که این افراد در روز رای گیری مبادرت به خرید و فروش رای برای نامزدهای شورا می کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی همزمان در 28 خرداد برگزار شد.

وی همچنین از دستگیری دستکم 20 قاچاقچی انواع مواد مخدر با 190 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت : از این میزان مواد مخدر، 65 کیلوگرم در سه ماه گذشته کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی چالوس اظهار داشت : چهار نفر از این متهمان ، فروشندگان عمده مواد مخدر بودند که همراه با مواد مخدر در عوارضی چالوس شناسایی شدند.

خطیب با بیان اینکه 25 هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان در سال گذشته خلع ید شد ، گفت : برای 52 نفر از این متخلفان پرونده تشکیل شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان چالوس: تشکیل پرونده برای 21 نفر به اتهام خرید و فروش رای

دادستان چالوس: تشکیل پرونده برای 21 نفر به اتهام خرید و فروش رای