مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:302021-06-28اقتصادي

اعطای 7 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هفت موردکمک هزینه ازدواج و جهیزیه با مشارکت مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با بیان اینکه مراسم اعطای این سری جهیزیه ها در روستای پیربز از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد، افزود: اعتبار هزینه شده در زمینه اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت 42 میلیون تومان است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر خیریه وفاق سبز علوی در زمینه کمک به نیازمندان کمیته امداد گفت: با مطالعات و بررسی انجام شده روستای پیربز هدف رفع محرومیت زدایی با همکاری موسسه خیریه وفاق سبز علوی قرار گرفته است.

الهی راد با اشاره به همکاری کمیته امداد با این مؤسسه اظهار کرد: اجرای طرح های مشارکتی در کمک به محرومان روستای پیربز در قالب جهیزیه، ساخت مسکن و اشتغالزایی در حال انجام است.

وی همچنین اعزام 80 مددجوی این روستا به اردوهای زیارتی مشهد مقدس را از دیگر همکاری های مشترک کمیته امداد و موسسه خیریه وفاق سبز علوی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی در ادامه به مشارکت خیریه وفاق سبز علوی در زمینه ساخت و بهره برداری از 10 واحد مسکن مددجویی در سال جاری اشاره و بیان کرد: امروز یک واحد مسکونی ساخته شده با حضور مسولان این موسسه بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 7 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

اعطای 7 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی