مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-28اقتصادي

شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک واحد صنعتی در غرب مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: بازرسان این سازمان یک مزرعه استخراج رمز ارز را در یک واحد صنعتی محور غرب مشهد کشف کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: بازرسان این سازمان یک مزرعه استخراج رمز ارز را در یک واحد صنعتی محور غرب مشهد کشف کردند.

بخشعلی بیاتی قله زو دراین خصوص اظهار کرد: در گشت مشترک روز گذشته کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک واحد صنعتی در محور غرب مشهد تعداد 33 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر ) به ارزش تقریبی بیش از پنج میلیارد ریال کشف و شناسایی گردید.

وی افزود: بازرسان این سازمان با هماهنگی قضایی با جانشین دادستان عمومی و انقلاب مشهد، دستگاه های کشف شده را به سازمان اموال تملیکی منتقل کرده و پرونده گزارش بازرسی برای متخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک واحد صنعتی در غرب مشهد

شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک واحد صنعتی در غرب مشهد