مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-28حوادث

تلاش برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال ادامه دارد


فرمانده انتظامی علی آبادکتول از تلاش پلیس و تیم های امدادی برای یافتن پیرمرد 75 ساله در جنگل کبودوال خبر داد.

  - ، سرهنگ الیاس تازیکه بعدازظهر دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی پیرمرد خوزستانی در جنگل کبودوال موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول ادامه داد: این پیرمرد 75 ساله به همراه خانواده در حال عزیمت به مشهد بود که برای استراحت به جنگل کبودوال اتراق کردند.

تازیکه با اشاره به اعزام تیم هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پیرمردی 75 ساله عصر روز شنبه از محل اسکان خارج شده و پس از گذشت مدتی سایر اعضا متوجه عدم بازگشت وی شدند.

وی گفت: بررسی های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران به صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این مسافر هستند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول با بیان اینکه فرضیه های مختلف در دست بررسی است، گفت: اعضای خانواده مفقودی برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی در پایان با تاکید بر تداوم تلاش ها برای یافتن این مسافر مفقودی ادامه دارد: از شهروندان و اهالی آن محل تقاضا داریم در صورت یافتن این پیرمرد 75 ساله سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال ادامه دارد

تلاش برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال ادامه دارد