مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-28سياسي

مراد از حقوق بشر آمریکایی، فرهنگ سیاسی مختص آمریکاست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مراد از حقوق بشر آمریکایی، یک جغرافیا یا جمعیت نیست بلکه فرهنگ سیاسی آنها است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مراد از حقوق بشر آمریکایی، یک جغرافیا یا جمعیت نیست بلکه فرهنگ سیاسی آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز دوشنبه 7 تیرماه در مراسم محوری گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: آمریکا قبل از ورود اینها 100 میلیون نفر جمعیت و تمدن داشته است و توجیهاتی که ساخته اند امروز برملا شده است، غربی ها که میهمان بودند با میزبان های بی آلایش خود که سرخپوستان بودند چه کردند؛ 60 تا 80 میلیون سرخپوست را کشتند و روی قبرشان تمدن به ظاهر مدرن ایالات متحده آمریکا را ساختند و این شناسنامه آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی لفظ است و این به اصطلاح سفیدپوستان آمریکایی در واقع آمریکایی نیستند بلکه اروپایی هستند و اول سنگ آنها به مردم مظلوم سرخپوست بومی آمریکا خورد و بعد سایر کشورهای مظلوم و حمله به کشورهای بی پناه را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: یکی از مهمترین حرف های آمریکایی ها در ابتدا این بود که سرخپوست خوب، سرخپوست کشته شده است الان هم نژادپرستی آنها بر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراد از حقوق بشر آمریکایی، فرهنگ سیاسی مختص آمریکاست

مراد از حقوق بشر آمریکایی، فرهنگ سیاسی مختص آمریکاست