مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:402021-06-28اقتصادي

جهانگیری: باید سهم ایران را از بازارهای نفت جهان پس بگیریم


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه متاسفانه وضعیت به جایی رسیده است که با خارج شدن ایران از بازار نفت جهانی، اقتصاد دنیا دچار مشکل نشود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای عالی انرژی امروز(دوشنبه 7 تیر) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به اینکه کشور بزرگ و با موقعیت جغرافیایی منحصربفردی مثل ایران همواره در منطقه پرتلاطم خاورمیانه تاثیر گذار بوده است، ادامه داد: کشور ما در این منطقه همیشه رقبای جدی داشته است اما ایران همواره توانسته است با توجه به ظرفیت ها و امکانات کشور در معادلات منطقه ای تاثیر گذار باشد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه قدرت نظامی یکی از عوامل بازدارنده در برابر فشارها و توطئه های دشمنان ملت ایران است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته است در دهه های گذشته با حضور منطقه ای خود همواره در این منطقه تاثیر گذار باشد و قدرت خود را در برابر کشورهای رقیب افزایش دهد اما در عین حال نتوانسته ایم از ظرفیت ذاتی و موقعیت جغرافیایی ایران به خوبی استفاده کنیم.

معاون اول رییس جمهور گفت: جوانان تحصیل کرده و با استعداد ایرانی یکی از فرصت های مهم کشور هستند که با اتکاء به این جمعیت جوان باید چرخ های توسعه کشور را قبل از بسته شدن پنجره جمعیتی به حرکت درآورد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: باید سهم ایران را از بازارهای نفت جهان پس بگیریم

جهانگیری: باید سهم ایران را از بازارهای نفت جهان پس بگیریم