مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-28اقتصادي

استاندار تهران: احتمال بروز خیز پنجم کرونا در تهران/اعمال محدودیت ها در شهرهای قرمز


باید آنچه که به عنوان عامل بازدارندگی افزایش ابتلا به کرونا ویروس است شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و تشدید نظارت ها را در دستور کار قرار دهیم.

- باید آنچه که به عنوان عامل بازدارندگی افزایش ابتلا به کرونا ویروس است شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و تشدید نظارت ها را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار تهران با اشاره به تزریق بیش از یک میلیون دُز واکسن کرونا در استان تهران از احتمال بروز خیز پنجم کرونا در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز گزارشی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس ارائه شد که نشان می داد از هفته گذشته میزان بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده و علاوه بر آن شاهد افزایش بیماران بخش عادی و ویژه نیز هستیم که در مجموع این نشان می دهد کم کم وارد خیز پنجم می شویم.

وی افزود: باید آنچه که به عنوان عامل بازدارندگی افزایش ابتلا به کرونا ویروس است شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و تشدید نظارت ها را در دستور کار قرار دهیم.

بندپی ادامه داد: نه تنها در شهرستان فیروزکوه و دماوند که هم اکنون در شرایط قرمز قرار دارند باید در سایر شهرستان ها نیز تدابیر و مولفه های تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: احتمال بروز خیز پنجم کرونا در تهران/اعمال محدودیت ها در شهرهای قرمز

استاندار تهران: احتمال بروز خیز پنجم کرونا در تهران/اعمال محدودیت ها در شهرهای قرمز