مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-28بين الملل

گروه های سیاسی عراق حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند


ائتلاف فتح، النصر و دولت قانون عراق در واکنش به حمله آمریکا به نیروهای حشد شعبی مستقر در شهر القائم، واقع در نزدیکی مرزهای این کشور با سوریه، - ائتلاف فتح، النصر و دولت قانون عراق در واکنش به حمله آمریکا به نیروهای حشد شعبی مستقر در شهر القائم، واقع در نزدیکی مرزهای این کشور با سوریه، ادامه گفت وگوهای بی نتیجه با آمریکا را وقت تلف کردن دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، ائتلاف فتح عراق به ریاست هادی العامری امروز (دوشنبه) در بیانیه ای حمله آمریکا به یک گروه از نیروهای حشد شعبی در مرزهای این کشور با سوریه را پاسخ به مانور روز شنبه حشد شعبی دانست و به دولت عراق هشدار داد: ادامه گفت وگوی استراتژیک بدون نتیجه با آمریکا وقت تلف کردن است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای آمریکا با این عملیات بزدلانه بار دیگر خصومت بدون دلیل خود با مردم عراق و نیروهای غیور حشد شعبی را نشان دادند.

همچنین ائتلاف فتح این حمله را نشانی از خشم آمریکا از مانور موفق چند روز قبل حشد شعبی با حضور فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق دانست و تاکید کرد: این حمله به شکل آشکاری بیهوده بودن حضور نیروهای آمریکایی در عراق و خطر آنها برای امنیت و ثبات این کشور را نشان داد و ثابت کرد که آنها می خواهند عراق پر تنش و میدانی برای درگیری ها باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های سیاسی عراق حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند

گروه های سیاسی عراق حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند