مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-28اقتصادي

اجرای تعهدات ناتمام در طرح‎های هادی، اولویت اصلی بنیاد مسکن گلستان


معاون روستایی بنیاد مسکن گلستان اولویت اصلی این سازمان را اجرای تعهدات ناتمام طرح‎های هادی در سال جاری عنوان کرد.

- محمدرضا ولی اللهی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: طرح هادی روستایی از برنامه دوم توسعه در سطح کشور و استان شروع شد و تاکنون در 673 روستای گلستان طرح هادی آغاز و فاز یک 220 روستا به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح هادی نیازمند تأمین اعتبار است مدت زمان عملیات اجرایی بین دو تا سه سال زمان می‎برد البته دستورالعمل‎ها بیانگر دو سال زمان برای اجرای طرح هادی است اما با توجه به شرایطی که در تأمین اعتبار وجود دارد اجرای طرح هادی سه تا چهار سال زمان نیاز دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان یکی از دلایل تأخیر در اجرای طرح هادی را تعریض معابر عنوان کرد و گفت:کوچه‎ها و معابر روستا معمولأ با عرض‎های محدود دو تا چهار متر بنا شده است و ساماندهی شبکه معابر به اندازه عرض استاندارد زمان بر است  و صرف نظر از زمان بر بودن بازگشایی معابر نیازمند تأمین اعتبارات است که این امر با تأخیر انجام و منجر به طولانی شدن تعهدات پروژه‎ها می‎شود.

ولی اللهی یکی از سیاست‎های اصلی بنیاد مسکن را اجرای پروژه‎های نیمه تمام عنوان کرد و گفت:اتمام تعهداتی که از گذشته در فاز یک عملیاتی بودند جزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تعهدات ناتمام در طرح‎های هادی، اولویت اصلی بنیاد مسکن گلستان

اجرای تعهدات ناتمام در طرح‎های هادی، اولویت اصلی بنیاد مسکن گلستان