مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-28حوادث

کشف 63 هزار ماسک های غیربهداشتی


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک های غیربهداشتی و دستگیری مالک آن خبر داد و گفت: از داخل کارگاه 63 هزار ماسک غیر بهداشتی کشف شد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی، پارکینگ ساختمانش را تبدیل به کارگاه تولیدی ماسک کرده است و ماسک های غیربهداشتی را به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت و تیمی از مأموران این معاونت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تأیید و به مرجع قضایی نتیجه تحقیقات انجام شده منعکس شد، افزود: روز گذشته تیمی از مأموران این پلیس به همراه کارشناس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلامی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: در بازدید از این مکان 63 هزار ماسک غیر بهداشتی کشف و مالک کارگاه به نداشتن مدارک و مجوزهای قانونی معترف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با دستور قضایی کارگاه موصوف پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 63 هزار ماسک های غیربهداشتی

کشف 63 هزار ماسک های غیربهداشتی