مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-28سياسي

رسیدگی به دوهزار پرونده معوقه در دوران تحول قضایی


معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه پرونده های معوقه در سال 99 کاهش 11 درصدی نسبت به سال 98 داشت گفت: حدود 200 هزار پرونده مانده معوقه در دوران تحول قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ سیدمحمد صاحبکار معاون راهبردی قوه قضاییه در دیدار امروز رییس و مقامات ارشد دستگاه قضا با رهبری با ارائه گزارشی از عملکرد سال 99 دستگاه قضا در زمینه انجام ماموریت هایی که در سند تحول قضایی ذکر شده است، گفت: در سال گذشته در زمینه رسیدگی به پرونده ها و تظلمات، بیش از 19 میلیون پرونده به واحدهای قضایی وارد شد که رشد پنج و نیم درصدی نسبت به سال 98 داشت.

معاون راهبردی دستگاه قضا با بیان اینکه در سال 95 ورودی هر شعبه دادگستری 101 پرونده بود که این عدد در سال 99 به 120 پرونده رسید، عنوان کرد: با این وجود، نرخ شاخص رسیدگی در سال 99 نسبت به سال 95 رشد قابل توجهی داشت.

صاحبکار با اشاره به کاهش حدود 12 درصدی مانده پرونده ها در دوران تحول قضایی نسبت به سال 95 گفت: در دوره تحول قضایی نه تنها رشد افزایشی مانده پرونده وجود نداشت، بلکه روند کاهشی آن آغاز شد.

وی در خصوص شاخص پرونده های مانده معوقه دستگاه قضایی نیز گفت: پرونده های مانده معوقه در سال 99 کاهش 11 درصدی نسبت به سال 98 داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به دوهزار پرونده معوقه در دوران تحول قضایی

رسیدگی به دوهزار پرونده معوقه در دوران تحول قضایی