مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-28پزشكي

مقایسه ویژگی های ماسک سه بعدی با ماسک سه لایه و ماسک پرستاری


در ادامه ویژگی های فیزیکی و عملکردی سه مدل ماسک صورت شامل ماسک سه بعدی، ماسک پرستاری و ماسک سه لایه ی غیر پزشکی با یکدیگر مقایسه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در ایران در تیر ماه امسال و تاکید بر اینکه: کرونای هندی در کشور در حال چرخش است و قدرت سرایت بسیار بالایی هم دارد و اینکه کاهش آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کووید -19 میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را کاهش داده است.

از این رو لازم است با بکارگیری و رعایت مجدد پروتکل های بهداشتی همچون شستن دست ها با آب و صابون، ضدعفونی کردن دست ها با محلول ضدعفونی کننده دست استاندارد و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، استفاده از ماسک سه لایه استاندارد و در نهایت رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمام تلاش خود را بکار گیریم تا میزان ابتلاء به این بیماری مرگبار را کاهش دهیم.

در این راستا قصد داریم جهت آگاهی بیشتر هموطنان، ویژگی های فیزیکی و عملکردی سه مدل ماسک صورت شامل ماسک سه بعدی ، ماسک پرستاری و ماسک سه لایه ی غیر پزشکی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

ماسک سه بعدی این مدل ماسک که رواج استفاده از آن در داخل کشور در حدود یک سال می باشد، از نظر ساختار فیزیکی ویژگی منحصربفردی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه ویژگی های ماسک سه بعدی با ماسک سه لایه و ماسک پرستاری

مقایسه ویژگی های ماسک سه بعدی با ماسک سه لایه و ماسک پرستاری