مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-28اقتصادي

پیش بینی آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: تا قبل از آغاز سال جاری در استان 29 روستا با تانکر آبرسانی می شد که متاسفانه به دلیل خشکسالی تعداد این آن ها به حدود 60 روستا رسید و پیش بینی می شود آبرسانی با تانکر به 200 روستا برسد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: تا قبل از آغاز سال جاری در استان 29 روستا با تانکر آبرسانی می شد که متاسفانه به دلیل خشکسالی تعداد این آن ها به حدود 60 روستا رسید و پیش بینی می شود آبرسانی با تانکر به 200 روستا برسد.

احمدرضا محمدی هفتم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرکت های آبفای شهری و روستایی از مرداد سال گذشته در قالب یک شرکت یکپارچه ادغام شدند، اظهار کرد: وظیفه این شرکت آبرسانی، تامین آب شرب و دفع فاضلاب است که در حال حاضر ارائه خدمات به 612 روستا و 42 شهر در حال انجام است.

مدیرعامل آبفای چهارمحال و بختیاری افزود: میزان نیاز آبی برای جمعیت استان، 90 میلیون مترمکعب در سال بوده که توان برداشت از منابع در اختیار حدود 82 میلیون مترمکعب در سال است.

وی با اشاره به اینکه در بخش آب شرب 340 هزار مشترک شهری و روستایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تصریح کرد: آب موردنیاز پیش بینی شده برای جمعیت استان از آب منابع زیرزمینی یا چشمه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری