مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-28اقتصادي

50 هنرستان کشاورزی راه اندازی می شود


رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از احیا و راه اندازی هنرستان های کشاورزی خبر داد و گفت: تعداد این هنرستان ها به 50 مورد افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علی اکبر مویدی افزود: در راستای جوان سازی، ارتقای مهارت، دانش و درآمد در بخش کشاورزی، هنرستان های کشاورزی زیر نظر وزارتخانه احیا و راه اندازی می شوند.

وی اظهار داشت: بررسی های ما نشان داد که تنها هشت دبیرستان کشاورزی در کشور داریم و از این رو با همکاری آموزش و پرورش در سال گذشته 16 هنرستان کشاورزی را در نقاط کشاورزی راه اندازی کردیم.

مویدی با اشاره به این که نخستین هنرستان کشاورزی با عنوان هنرستان دخترانه صنایع غذایی و تبدیلی نیز سال گذشته در شیراز افتتاح شد، گفت: نقش زنان در حوزه کشاورزی باید پُررنگ تر و زمینه برای درآمدزایی آنها و همچنین توسعه کشاورزی خانوادگی فراهم شود.

وی در عین حال پیش بینی کرد: در سال جاری با راه اندازی 14 هنرستان کشاورزی دیگر، تعداد این هنرستان ها به 38 مورد افزایش یابد.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی درباره ایجاد هنرستان های کشاورزی در مناطق عشایری نیز گفت: در این راستا، حدود یک ماه پیش تفاهم نامه ای را با رییس سازمان امور عشایر کشور منعقد کردیم و قرار است در این هنرستان ها، فرزندان عشایر در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هنرستان کشاورزی راه اندازی می شود

50 هنرستان کشاورزی راه اندازی می شود