مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-28سياسي

استخدام های شهرداری دزفول قانونی بوده است


شهردار دزفول با بیان اینکه هیچ فردی در این شهرداری استخدام رسمی نشده است، گفت: افرادی که به عنوان نیروی حجمی به کارگیری شده اند نیز بر اساس مجوز استانداری و قانونی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محمدعلی دوایی فر پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای شهر دزفول که با موضوع رسیدگی به درخواست بازنشستگی وی به عنوان شهردار دزفول در محل سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار کرد: مطابق با قانون، بنده 35 سال اختیار کار کردن دارم که این 35 سال قبل از انتخابات به پایان رسید اما برای جلوگیری از بروز شائبه و حاشیه مبنی بر ایجاد خلل در جو شهر، موضوع را تا بعد از انتخابات مطرح کردم.

وی افزود: هیچ مشکل و موضوع خاصی رخ نداده و صرفاً به دلیل اینکه سن خدمت بنده به پایان رسیده است، درخواست بازنشستگی داده ام هر چند در گذشته عده ای قصد داشتند این اتفاق زودتر رخ دهد اما چون اقدام آنها قانونی نبود به نتیجه نرسیدند.

شهردار دزفول یادآور شد: از سویی با توجه به نزدیکی به آغاز به کار شورای جدید، تصمیم گرفتم که کنار بروم تا برای شورای جدید و انتخاب شهردار توسط آنها چالشی به وجود نیاید و در آرامش بتوانند کار خود را انجام دهند.

دوایی فر با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای کمک به شهردار و شورای شهر جدید دریغ نخواهم کرد، گفت: قطعاً پس از بازنشستگی نیز در خدمت مردم شهرم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام های شهرداری دزفول قانونی بوده است

استخدام های شهرداری دزفول قانونی بوده است