مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-28سياسي

چگونه مطمئن شویم که عاشق واقعی همسرمان هستیم؟


پژوهشگر و درمانگر حوزه خانواده گفت: ازدواج به بهانه فرار از مشکلات خانوادگی نیز نادرست است، امروزه بسیاری از دختران و پسران به علت تنش ها و دعواهای زناشویی پدر و مادر و برای فرار از مشکلات خانواده شان تن به ازدواج می دهند و عمدتا این افراد تحقیق و شناخت .

- ایسنا/قم پژوهشگر و درمانگر حوزه خانواده گفت: ازدواج به بهانه فرار از مشکلات خانوادگی نیز نادرست است، امروزه بسیاری از دختران و پسران به علت تنش ها و دعواهای زناشویی پدر و مادر و برای فرار از مشکلات خانواده شان تن به ازدواج می دهند و عمدتا این افراد تحقیق و شناخت کافی از طرف مقابل پیدا نمی کنند و از چاله به چاه می افتند.

فهیمه باهنر پژوهشگر و درمانگر حوزه خانواده امشب 5 تیرماه در وبینار ازدواج بدون شکست که به همت جهاد دانشگاهی قم برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج یک انتخاب بسیار مهم در فرآیند زندگی هر فردی است و اگر از آغاز پروسه ازدواج درست انتخاب نشود در طول آن مشکلات بسیاری برای خود شخص و خانواده اش به وجود می آید.

وی با اشاره به برخی تصورات و باورهای غلط در درخصوص ازدواج که در جامعه رایج است، افزود: این باورهای اشتباه ریشه در باورهای اجداد و نیاکان ما دارد و امروزه استدلال علمی برای این باورها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مطمئن شویم که عاشق واقعی همسرمان هستیم؟

چگونه مطمئن شویم که عاشق واقعی همسرمان هستیم؟