مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-28سياسي

اشتغال پایدار و آموزه های دینی موجب تحول زندانیان می شود


با ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده آنان و نهادینه کردن آموزه های فرهنگی و دینی در بین زندانیان، شاهد تحول و تولد دیگر آنان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی اردبیل با ابراز خرسندی از فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان ها اظهار کرد: ریشه اصلی بزه در جامعه دو عامل اقتصاد و مسایل فرهنگی است که با ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده آنان و نهادینه کردن آموزه های فرهنگی و دینی در بین زندانیان، شاهد تحول و تولد دیگر آنان خواهیم بود.

وی خواستار تقویت کمسیون عفو و بخشودگی و ایجاد زمینه ای سهل برای استفاده زندانیان از تاسیسات حقوقی شد و افزود: مردم استان اردبیل مردمی نوع دوست و خیرخواه بوده و مشارکت خود را بارها در صحنه های مختلف نشان داده اند لذا ایجاب می کند تا با تبلیغات مناسب و روشنگری های منطقی و نشان دادن تاثیرات اصلاحی و تربیتی در زندان ها، باعث ایجاد تفکری نو و تغییر در نگرش آحاد مردم شده و از ظرفیت آنان برای مساعدت به زندانی ها و خانواده آنان استفاده کرد.

آزادی 11 زندانی با اعطای مرخصی پایان محکومیت یاسر امجدی، مدیرکل زندان های استان اردبیل ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در زندان مرکزی اردبیل بیان کرد: به مناسبت حضور نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار و آموزه های دینی موجب تحول زندانیان می شود

اشتغال پایدار و آموزه های دینی موجب تحول زندانیان می شود