مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-28اقتصادي

رشد قریب به 10 درصدی کاتد مس در بهار امسال


بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، بالغ بر 75 هزار تن کاتد مس تولید شده است که در مقایسه با میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته قریب به 10 درصد افزایش تولید را ثبت کرده است.

- بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، بالغ بر 75 هزار تن کاتد مس تولید شده است که در مقایسه با میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته قریب به 10 درصد افزایش تولید را ثبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت ملی صنایع مس ایران در بهار امسال موفق به تولید 75 هزار و 579 تن کاتد مس شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش 9.

5 درصدی برخوردار شده است.

همچنین کاتد تولیدی در سه ماهه امسال نیز با رشد 3.

5 درصدی نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته به 94 هزار و995 تن رسیده است.

در مدت مذکور سال جاری، تولید کنسانتره مس نیز افزایش چهار درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده و میزان تولید را به 322 هزار و 801 تن رسانده است.

همچنین از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه تولید مس محتوی معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران از مجتمع های مس سرچشمه، میدوک و سونگون، در مجموع 78 هزار و 729 تن بوده است که در مقایسه با هدف گذاری های تعریف شده، پنج درصد فراتر از برنامه تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قریب به 10 درصدی کاتد مس در بهار امسال

رشد قریب به 10 درصدی کاتد مس در بهار امسال