مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-28بين الملل

مسکو: هزینه های آمریکا برای سرنگونی دولت های قانونی و کشتن انسان ها رو به رشد است


معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، آمریکا را قدرتی رو به افول خواند که فقط هزینه های اطلاعاتی و نظامی آن برای سرنگون کردن دولت های قانونی و کشتن انسان های بی گناه رو به رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  دیمیتری پولیانسکی ، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز یکشنبه گفت که بعد از سه سال کار کردن در نیویورک شکی ندارد که واقعاً کدام کشور را می توان قدرت رو به افول خواند.

 او در حساب توییتری خود در پاسخ به توییت مایکل مک فال سفیر سابق آمریکا در روسیه نوشت: بعد از بیش از سه سال خدمت کردن در نیویورک شکی ندارم که قدرت رو به افول چیست .

فقط هزینه های اطلاعاتی و نظامی آمریکا برای سرنگون کردن دولت های قانونی و کشتن انسان های بی گناه رو به رشد است! وی افزود: آن ها به این نظم بین المللی مبتنی بر قانون می گویند--مترادف جدید (واژه) افول .

مک فال در اظهارنظری در خصوص اولین آزمایش های زیردریایی  بلگورود  روسیه نوشته بود: مردم مدام می گویند که روسیه یک قدرت رو به افول است.

بسیاری از بخش های اقتصاد و جامعه روسیه رو به افول است اما سرویس های اطلاعاتی یا مجتمع نظامی صنعتی آن نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، به طور کلی در آمریکا ادعا می شود که باید روسیه را قدرتی در حال افول تلقی کرد که تسلیحات اتمی دارد و به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: هزینه های آمریکا برای سرنگونی دولت های قانونی و کشتن انسان ها رو به رشد است

مسکو: هزینه های آمریکا برای سرنگونی دولت های قانونی و کشتن انسان ها رو به رشد است