مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-28سياسي

ضرورت اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای ریشه کنی مواد مخدر در کیش


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه های اجرایی منطقه آزاد کیش برای ریشه کنی مواد مخدر در این جزیره و دیگر جزایر منطقه و حفظ سلامت و نشاط اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام دکتر حسن زاده امام جمعه کیش با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه های اجرایی منطقه آزاد کیش برای ریشه کنی مواد مخدر در این جزیره و دیگر جزایر منطقه و حفظ سلامت و نشاط اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: مبارزه فراگیر و قاطع بر علیه کلیه فعالیت های غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر و روان گردان که امروزه بلای جان بسیاری از جوامع است، بی شک مبارزه ای مفید و مقدس است که اگر از آسیب ها به دور باشد، مورد رضای خداوند نیز خواهد بود.

امام جمعه کیش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: لازم است تا هر دستگاه سهم خود را در دفع این بلای بزرگ که جوانان و نسل آینده را در معرض خطر نابودی قرار می دهد، به خوبی شناسایی و اجرایی نماید.

امام جمعه کیش تاکید کرد: دستگاه های اجرایی در منطقه آزاد کیش نیز لازم است تا همگام با سراسر کشور، به این موضوع پرتوان و پر قوت اهتمام ورزند تا به لطف خداوند جزایر این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای ریشه کنی مواد مخدر در کیش

ضرورت اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای ریشه کنی مواد مخدر در کیش